Klachten
Je tussenpersoon is het eerste aanspreekpunt voor je klachten. Vind je dat je met je klacht niet bij je agent terecht kunt of ben je niet tevreden over de oplossing die men je voorstelde, dan kun je terecht bij
KBC-Klachtenmanagement
Brusselsesteenweg 100
3000 Leuven
klachten@kbc.be
Tel. 016 43 25 94
of via fax 016 86 30 38.
Wat als je niet tevreden bent met het antwoord van KBC-Klachtenmanagement? Richt je dan tot de
Ombudsman van de Verzekeringen
de Meeüsplantsoen 35
1000 Brussel
info@ombudsman.as
Of surf naar www.ombudsman.as.
Je behoudt evenwel steeds het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden.
Goethals & De Smet verzekeringen, 0840.932.491, is een verbonden agent van KBC Verzekeringen NV, Professor Roger Van Overstraetenplein 2, 3000 Leuven, België,
BTW BE 0403.552.563, RPR Leuven. Meer informatie over KBC vindt u op www.kbc.be.
De website kan hyperlinks naar websites of informatie van derde partijen bevatten. Goethals & De Smet BV heeft geen controle over die websites of die informatie van derde partijen. De aanbieders van die websites of informatie kunnen hun eigen privacybeleid hanteren. Je wordt dan ook geadviseerd om die door te nemen. Goethals & De Smet BV is niet verantwoordelijk voor de inhoud van die websites, enig gebruik ervan of het privacybeleid van die websites.